Första RIKTIGA party kvällen i Man..

Så drog jag och Karin o massa engelska killar ut och gjorde manchester osäkert ;) RIktigt rolig lördagskväll hade vi .. vi stack till Venus,  vilket var ett riktigt grymt houseplace :)
Ska dit igen till helgen..
Annars rullar allt på riktigt bra faktiskt.. köpte en jättesöt leopard klänning i lördags , åkte dock upp hela tiden när vi dansade men men.. älskar den :D

På H&M går allt helt okej , det flyter på bra och alla är hur sköna som helst .. engelskan går riktigt bra den med .. känns underbart! En kille på jobbet gav mig o Karin två biljetter till Champions League matchen den 10 dec mellan Man United och Aalborg :) fan vad jag längtar nuuu !!

Ska strax sova , måste ha energi till imorn så man orkar med alla kläder och kunder :)

Me love ya all!
snälla, hur lägger man upp bilder på denna sidan .. fattar verkligen itne , måste vara dum men någon måste säga mig hur man gör..
Kisses

xXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0