Framme i England.

Så nu är jag äntligen i England.. kom i och för sig i söndags så jag har varit här ett tag men har inte hunnit uppdatera förrän nu, så jäkla mkt att göra hela tiden..

Karin och jag bor hos en familj i ett tre våningshus... ganska fint faktiskt fast dom håller på att renovera hela huset så det är saker precis överallt.. men våra rum är klara och fina så det känns bra :)

Som sagt jobbar vi på H&M i Trafford Centre, ett jääävligt stort shoppingcentre och man hittar typ ingenstans där .. det som är så konstigt också är att dom har öppet alla vardagar till kl 22.00 .. från 10.00 på dagen.. så långa arbetsdagar.. vi jobbar från halv fyra till halv elva på torsdagar och fredagar vilket är jävligt seeegt..

Idag ska vi ut och parta lite .. fast vi ska strax dra iväg och shoppa lite party outfits så det ska bli jävligt kul..
Vi var ute i onsdags i manchester och det var jävligt roligt.. vi träffade en amerikanare.. han hade en svensk kompis som han ringde upp som jag pratade med i telefonen, skönt med lite svenska faktiskt :)

Maten är hemsk här .. fy fan vad jag kommer gå ner i vikt..
Så bästa bantningsmetoden någonsin,... åk till england ;)

Nej nu måste jag börja fixa mig lite innan vi ska dra ;)

Ha det gottans, ska försöka uppdatera lite bättre här framöver..

Men måste bara säga att jag älskar england så jävla mkt faktiskt ;);)
Pussssss på er alla <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0