Hej då Sverige

Nu är det färdig packat och klart . Bara lite sista smink som ska ner men det tar vi imorn .. måste ju använda lite då med :)  Pappa kollade på SAS hemsida om hur mkt vikt man får ha med sig .. såg att det bara var 20 kilo incheckningsbagage och ENDAST (!) 5 kilo handbagage . Men som tur är så ska vi vara i  England i 6 veckor, karin o jag, och har man returbiljett och ska hem efter 5 veckor då fick man ha 30 (!) kilo incheckningsbagage men fortfarande bara 5 kilo handbaga... sååån jävla tur vaa !! Hade inte vetat vad jag skulle tagit mig till ifall det bara var 25 sammanlagt ...

Men men ska försöka sova de sista timmarna nu innan karin o hennes mamma kommer och hämtar mig tio i 5 i natt/morgon bitti ...

Så alla kära bloggare/läsare .. puss på er så hörs vi när jag är i MANCHESTER!!!

Love ya, take care <3

Hej då Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0