Helt vanlig tre-dagar-kvar-till-jag-åker-till-england dag!

Idag kommer mamsen och syrran hem till mig och pappa. Ska visa dom hur lägenheten blivit efter stor uppfräshning och så ska jag självklart bjuda på mina fantastiska räkbaguetter, om jag hinner gör jag äpplepaj också hihi :)

Så är det träning idag halv 6 igen, ska ta farväl av alla där.. haha låter som om jag aldrig mer kommer tillbaka men det känns faktiskt så hihi..

Jag blir gaalen , på måndagar är det Champions League kvällar på Viasat och jag kommer missa en massa matcher .. faan då ! Men jag får väl följa det live istället i England genom att gå på matcher :) Det är ju 1000 ggr bättre :)

Nej, nu får jag ta mig i morgonrockskragen och göra mig i ordning innan "folket" anländer .

Puss babes <3

Kommentarer
Postat av: Loo

har jag fattat rätt med bloggkoll?

2008-10-30 @ 14:07:42
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0