Ellen Degeneres, höstlov, Spanien & träning

God morgon  .. eller ja, det är väl snarare början på eftermiddag nu . Sitter i morgonrocken och kollar Ellen Degeneres show .. va underbar hon är :)

Så nu har lov veckan börjat och jag insåg precis att det är mitt allra sista höstlov. På ett sätt lite deprimerande & scary men samtidigt så är man klar med skolan snart och får äntligen börja jobba. Vilket jag längtar till. Men då kommer nästa grej .. VAD ska man jobba med , så helt plötsligt känns det underbart att gå i skolan och att man kan lägga jobbfunderingar åt sidan sålänge...

Igår stack Karin till Spanien , så när hon kommer tillbaka på lördag kommer hon vara brun o fin medans jag får köra massa fusk grejer får att hålla jämna steg .. eller det kanske inte är så soligt i Spanien nu ?

Idag blir det bara till att ta det lugnt innan träningen börjar senare . Usch vad tråkigt .. kommer inte träna med mina buddies på 6 veckor efter söndag :( Herregud 6 veckor ! Men men , jag och Karin har lovat varandra att vara hurtiga varje morgon innan jobbet och ta en joggingrunda haha.. kommer nog gå bra *not* ! :) Men som sagt, kommer sakna alla träningspass och underbara tränare ! Jag tränar ca 4 ggr i veckan.. 6 veckor .. hur många träningar blir det jag missar ? 24 st !!! Hjääälp ..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0