Manchester !

Oh vad jag längtar . Kan inte sluta längta . Den 2 nov drar jag och Karin till England för 6 veckors arbete men självklart shopping och party också :) Bara 1 och en halv vecka kvar men det känns som en hel livstid .. älskar att packa och planera allt, vill börja göra det nu haha men får väl vänta lite till antar jag :)
Vi har fått denna otroligt bra chansen att få jobba på H&M i Manchester, jag och Karin tillsammans bland massa kläder hela dagarna kommer bli grymt !! Eftersom att jag älskar fotboll och Manchester United skall vi försöka hinna med en match på Old Trafford också ;) Och en helg i London (eller två) är ett MÅSTE :) Wiie Wiie ..

Manchester , here we come :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg snygging!

2008-10-27 @ 20:56:48
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0