Natta, Lolitha, IKEA

Godmiddag babes ;)
Natta sov hos mig i natt , så jävla rolig är hon .. så fick hon se hur lägenheten blev tillslut . Kom bara positiva ord från hjärtats mun hihi tack :)

Har varit i skolan idag (!) fast jag har lov hehe men fick pratat med Lars det allra sista nu innan Manchester för att få all information o så .. fan vad jag längtar , går inte att beskriva med ord !

Hälsade på Lolitha när hon jobbade på Limit .. hon hade måttligt roligt kan man ju säga men fick med henne på en tidig lunch till McDonald's weii .. Kommer sakna henne så mkt .. men hon kommer till mig på lördag igen så får se henne en gång till innan det bär av :)

Väntar på pappsen ska komma hem nu så drar vi en snabbis till IKEA :) Fixa lite mer hallmöbler och kökssaker! Härligt o få det allra sista på plats nu , får ta tag i mitt sovrum när jag är hemma igen fast det ser mkt bättre ut redan än vad det gjorde innan såå är väl hyfsat nöjd .

Well well, see ya later !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0