Stackars Karin

Hemma igen , har växlat lite pengar nu och tagit kort på en sån automat som finns i stan . Det kortet behövs till busskort som man köper i england .. jaja blev ju inte alldelses för vackert tyvärr men men , bara busschaffören som ska se det :P

Karin (som skall med mig till England på söndag) kom hem från spanien för en halv timma sen och fick veta att hennes bagage är fast i ngt annat land .. ALLA kläder, smink, partyoutfits, skor och verkligen allt finns där i det bagaget . Fan vad jag tycker synd om henne . Så hon ska dra till stan i morn och köpa allt som saknas men fy fan va surt . Blir det lite mindre pengar i england alltså för hennes del . Jag sa att hon kan låna av mig allt men vi har inte direkt samma storlek på kläderna men hårgrejer o smink får hon ta ... fy fan !!! Lider med dig Karin hun ! <3

Jaja , ska ta mig en dusch och göra mig i ordning innan människorna kommer hit :)

Pussss... <3

P.s. bara 1½ dag kvar tills jag åker till England D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0