Tacokväll

Godmorgon skönheter.

Det var jätte roligt att träffa mamma o syrran igår, dom blev helt chockade över hur lägenheten blivit och då är man ju nöjd ! Dom sa att det kändes som en helt ny lägenhet och det gör det faktiskt . Mamma hade tagit med Ebba, Annie och Elliott såklart.. tre små dvärgpinscher hundar ! Mina älsklingar :)
Senare på kvällen hjälpte jag mamma med hennes hemsida som kommer bli grymt bra när den är klar :)

Nu sitter jag här och dricker varm oboy och väntar på pappa som ska komma hem från jobbet, så vi kan dra till Forex och växla pengar. Ska råplugga deras valuta .. ett måste eftersom jag ska stå i kassan på H&M i the Trafford Centre :) weeii!!

Senare idag vid fem-tiden kommer släkt från pappas sida.. farmor, faster med man, farbror med fru och två barn.. vi ska ha typ tacokväll och spela poker  :) (jag vinner faktiskt väldigt ofta på detta spel) det är bra, lite mer klirr i kassan inför resan i så fall..

Någon som kan säga mig hur man lägger upp bilder till blogg inlägg här ? Jag måste vara rejält bakom som inte fattar hur man gör. Please help me !!

Pusssar babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0